Κάθε έφηβος-η μαθητής-τρια έχει εξατομικευμένη συνάντηση με τον ψυχολόγο και ακολουθείται ένα πρόγραμμα παρέμβασης βασισμένο στις ανάγκες του. Πρωταρχικός στόχος είναι η ψυχολογική υποστήριξη των μαθητών, στην οποία δίνεται έμφαση στην ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας, στην αναγνώριση-έκφραση και διαχείριση συναισθημάτων, στις διαστάσεις αυτοαντίληψης και αυτοεκτίμησης, στην αντιμετώπιση αγχογόνων καταστάσεων, στη διαδικασία διαχείρισης συγκρούσεων καθώς και στην έννοια της διαφορετικότητας.
ΕΔΕΑ
Ειδική Διαγνωστική Επιτροπή Αξιολόγησης (Ψυχολόγος-Κοινωνικός Λειτουργός-Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής)
Η επιτροπή παρακολουθεί και αξιολογεί την πρόοδο των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και καθορίζει τη φοίτηση των μαθητών στο αντίστοιχο εργαστήριο του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.